رویدادهای داخلی

آموزش زبان انگلیسی


خلاصه :

مطالعات نشان می دهد کسانی که قادر به صحبت به زبانی به جز زبان مادری خود هستند در بسیاری از مهارت ها از جمله حل مسئله و تفکر انتقادی، مهارت های شنیداری و قابلیت انجام هم زمان چند کار موفق تر هستند.

به علاوه این افراد از حافظه قوی تر و تمرکز بالاتر برخوردار هستند. اهمیت یادگیری زبان های خارجی تا حدی بالا رفته است که به باور بسیاری عدم توانایی صحبت به دست کم یک زبان خارجی معادل بی سوادی تلقی می شود.

اهمیت آموزش اصولی و پایه ای زبان انگلیسی به عنوان زبان بین المللی ایجاب می کند از روش های نوین آموزش استفاده کرده و آموزش را از سنین پایین آغاز نمود.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان علاوه بر آن که تاثیر فوق العاده ای بر رشد مغزی کودکان دارد سبب افزایش ظرفیت ذهنی آن ها شده و به تقویت مهارت های کودک کمک می کند. در کنار این ها یادگیری زبان انگلیسی منجر به پرورش تفکر خلاق در کودک شده و در نهایت می تواند فرصت های بی نظیری پیش روی زبان آموز قرار دهد.

در دپارتمان زبان انگلیسی ایران دخت با تمرکز بر جدید ترین روش های آموزش کودکان، تلاش داریم تا با بهره گیری از منابع غنی آموزشی فرآیند یادگیری را تا حد امکان برای کودکان هموار کنیم.

برای این منظور تمرکز عمده  ما  بر  استفاده  از  روش های  تعاملی  و  قراردادن  کودکان  در  فضاهای  واقعی و  محیط های

شبیه سازی شده برای تسهیل هرچه بیشتر یادگیری است. در این مسیر از کتب آموزشی معتبر و تحسین شده جهانی استفاده خواهیم کرد و تلاش می کنیم آموزشی توام با لذت برای کودکان فراهم آوریم.

در این مجموعه از کتب Super Safari برای پیش دبستان استفاده خواهیم کرد و با تمرکز بر مهارت های گفتاری و شنیداری پیش خواهیم رفت.در سایر پایه ها بنا بر سطح دانش هر دانش آموز از مجموعه کتاب های Family and Friends و نیز Oxford Phonics Word  و دیگر منابع بهره خواهیم برد.

۱ ماه پیش
عالی است

برای ویرایش باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج پاسخ باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران