رویدادهای داخلی

کلاس اتیکت رفتاری


خلاصه :

اتیکت، مجموعه آداب و اصول و قواعدی است که کمک می کند در محیط کار، زندگی و اجتماع، در فضای حقیقی و مجازی، در مهمانی ها و میزبانی ها و ... 

اتیکت، مجموعه آداب و اصول و قواعدی است که کمک می کند در محیط کار، زندگی و اجتماع، در فضای حقیقی و مجازی، در مهمانی ها و میزبانی ها و ... تصویری مثبت از خود برای دیگران بسازیم و کمک کنیم که حضور ما، تاثیری بر فضای جمع داشته باشد، اتیکت را شاید بتوان شکلی از اخلاق مدرن دانست، شاید هم روشی برای تاثیر گذاری مثبت بر مخاطب

مزایای رعایت اتیکت رفتاری

رعایت اتیکت باعث به وجود آمدن احساس امنیت شخصی می شود. فرد با دانستن اینکه در موقعیت های مختلف چگونه باید رفتار کند، احساس آرامش و راحتی خواهد کرد و از استرس او به جهت قرار گرفتن در موقعیت های خاص کاسته خواهد شد.

رعایت اتیکت باعث ایجاد حس خوب در دیگران می شود. با رعایت اتیکت توسط افراد، احساس آرامش بر محیط و جامعه حکم فرما خواهد شد. در صورت رعایت درست اتیکت افراد به راحتی از خطاهای سطحی همدیگر چشم پوشی کرده و محیط دوستانه و امن تری را مهیا می کنند. رعایت اتیکت رفتاری باعث شفافیت ارتباطات خواهد شد.

هم چنین باعث بهبود بخشیدن کیفیت روابط از طریق برداشتن موانع موجود می شود.

لذا برآنیم تا با برگزاری کلاس اتیکت رفتاری، از طریق گفتگو، اجرای نمایش، کتابخوانی، نمایش فیلم، تحلیل و تفسیر داده ها، این مهارت را به عنوان یک توانمندی دنیای امروز در دختران ایران دخت تقویت نماییم.

باشد که در این مسیر توصیفات مهمی بدست آوریم.

برای درج دیدگاه باید ابتدا به عنوان کاربر به سایت وارد شده باشید.

دختران